Zpět na všechny akce

HR Snídaně | Rychlý recept na konstruktivní zpětnou vazbu

Jak být pro manažery i zaměstnance oporou ve chvílích, kdy na zpětné vazbě záleží nejvíc?HR profesionálové a L&D specialisté často sehrávají klíčovou roli v situacích, kdy je třeba dát nepříjemnou, ale důležitou zpětnou vazbu. Ať už jde o zaměstnance, který jedná v rozporu s firemními hodnotami, manažera, který si neví rady, jak srozumitelně a citlivě komunikovat očekávání, nebo složité osobní téma, kde každý krok navíc může situaci ještě více vyhrotit.

5.6.2025
09:00 - 11:30h
HEWLETT-PACKARD s.r.o., Za Brumlovkou 1559/5, Michle, 140 00 Praha 4

Jak akce proběhla?

Začít den dobrou snídaní, v komunitě příjemně naladěných lidí a zaměřit svou pozornost na téma, které nám dává hluboký smysl, je asi to nejlepší, čím můžeme vstupovat do nového pracovního dne. A to se povedlo na dnešní HR Snídani, na kterou nás pozvala společnost Hewlett Packard Enterprise.

Přání odcházet s dovedností konstruktivní leč laskavé zpětné vazby spojovalo všechny zúčastněné. Byli jsme svědky živých diskuzí, ochotného sdílení vlastních zkušeností, ale hlavně bedlivého naslouchání tak potřebné teorie. Recept na konstruktivní zpětnou vazbu si pak mohli účastnici vyzkoušet v bezpečném a přátelském prostředí, které po celou dobu workshopu udržovala koučka a zkušená lektorka, Kateřina Kryllová. Účastníci odcházeli nejen usměvaví, spokojení a dobře naladění, ale hlavně s pocitem, že se dozvěděli užitečný a dobře použitelný návod, jak podat zpětnou vazbu tak, aby byla respektující, citlivá a měla co nejlepší dopad pro všechny zúčastněné strany.  

Děkujeme zástupcům společnosti Hewlett Packard Enterprise, panu Tomášovi Bimkovi a paní Renatě Šaštinské za možnost uspořádat HR snídani v tak krásném prostředí i za přípravu a organizaci celé akce. Hlavně pak koučce, lektorce a velmi inspirativní ženě paní Kateřině Kryllové, za její pozitivní energii, otevřenost a schopnost  vtáhnout účastníky do diskuse.

Těšíme se na další HR Snídani v září 2025.

 

Fotografie z akce

No items found.
No items found.

Informace o akci

Jak být pro manažery i zaměstnance oporou ve chvílích, kdy na zpětné vazbě záleží nejvíc?

HR profesionálové a L&D specialisté často sehrávají klíčovou roli v situacích, kdy je třeba dát nepříjemnou, ale důležitou zpětnou vazbu. Ať už jde o zaměstnance, který jedná v rozporu s firemními hodnotami, manažera, který si neví rady, jak srozumitelně a citlivě komunikovat očekávání, nebo složité osobní téma, kde každý krok navíc může situaci ještě více vyhrotit.

Na této snídani se seznámíte s jednoduchým frameworkem, který vám pomůže zvládnout i obtížné rozhovory s respektem a jistotou – a který můžete nejen sami využívat, ale také předávat manažerům.

Čeká vás interaktivní formát, kde si vše rovnou vyzkoušíte v praxi. Odnesete si nejen inspiraci, ale také jistotu, že příště budete vědět, jak na to.

Přijďte si pro praktické tipy a postupy, které vám usnadní komunikaci a pomohou vám stát se pro manažery i zaměstnance skutečným partnerem v budování otevřené firemní kultury.

Přednášející

Mgr. Kateřina Kryllová | PCC (ICF)

Seniorní koučka a zkušená lektorka soft-skills v korporátním prostředí, více než 20 let zkušeností, specializuje se na koučink a workshopy vedené v angličtině. Katka realizovala workshopy napříč všemi regiony světa, specializuje se na témata: Emoční inteligence, Rozvoj koučovacích dovedností, Komunikace (asertivita, feedback), Prezentace, Mindfulness a Resilience a sebeřízení (na individuální rovině).

Partner akce

Program akce

No items found.

Přednášející

No items found.

Partneři

Generální partner
No items found.
Hlavní partner
No items found.
Partneři
No items found.
Mediální partneři
No items found.

Program akce

No items found.

Registrace na akci

Registrovat na akci

Členská cena

990 Kč bez DPH

Volné vstupy v rámci členství

Zlaté členství - 3 vstupy zdarma

Stříbrné členství - 2 vstupy zdarma

Ostatní členství - 1 vstup zdarma

Cena

1 990 Kč bez DPH

Cenu je možné uhradit bezhotovostně:
- bankovním převodem. Pokyny k platbě a fakturu obdržíte emailem nebo
- platební kartou přes platební bránu společnosti Comgate a.s. , tento požadavek uveďte
do Poznámky v registračním formuláři

Přednášející

No items found.

Partneři

Generální partner
No items found.
Hlavní partner
No items found.
Partneři
No items found.
Mediální partneři
No items found.
Tereza Havlásková
Event manager

Program

Jak být pro manažery i zaměstnance oporou ve chvílích, kdy na zpětné vazbě záleží nejvíc?

HR profesionálové a L&D specialisté často sehrávají klíčovou roli v situacích, kdy je třeba dát nepříjemnou, ale důležitou zpětnou vazbu. Ať už jde o zaměstnance, který jedná v rozporu s firemními hodnotami, manažera, který si neví rady, jak srozumitelně a citlivě komunikovat očekávání, nebo složité osobní téma, kde každý krok navíc může situaci ještě více vyhrotit.

Na této snídani se seznámíte s jednoduchým frameworkem, který vám pomůže zvládnout i obtížné rozhovory s respektem a jistotou – a který můžete nejen sami využívat, ale také předávat manažerům.

Čeká vás interaktivní formát, kde si vše rovnou vyzkoušíte v praxi. Odnesete si nejen inspiraci, ale také jistotu, že příště budete vědět, jak na to.

Přijďte si pro praktické tipy a postupy, které vám usnadní komunikaci a pomohou vám stát se pro manažery i zaměstnance skutečným partnerem v budování otevřené firemní kultury.

Přednášející

Mgr. Kateřina Kryllová | PCC (ICF)

Seniorní koučka a zkušená lektorka soft-skills v korporátním prostředí, více než 20 let zkušeností, specializuje se na koučink a workshopy vedené v angličtině. Katka realizovala workshopy napříč všemi regiony světa, specializuje se na témata: Emoční inteligence, Rozvoj koučovacích dovedností, Komunikace (asertivita, feedback), Prezentace, Mindfulness a Resilience a sebeřízení (na individuální rovině).

Partner akce

Registrace

Registrovat na akci

Členská cena

990 Kč bez DPH

Volné vstupy v rámci členství

Zlaté členství - 3 vstupy zdarma

Stříbrné členství - 2 vstupy zdarma

Ostatní členství - 1 vstup zdarma

Cena

1 990 Kč bez DPH

Cenu je možné uhradit bezhotovostně:
- bankovním převodem. Pokyny k platbě a fakturu obdržíte emailem nebo
- platební kartou přes platební bránu společnosti Comgate a.s. , tento požadavek uveďte
do Poznámky v registračním formuláři

Tereza Havlásková
Event manager

Chcete dostávat aktuality přímo do e-mailu?

Budete mít přehled o HR akcích i novinkách v oblasti HR. Vyzkoušejte a uvidíte.