Legislativní forum 2024 se zaměří na změny související s novelou zákoníku práce, přiblíží Směrnici EU o reportingu v odměňování týkající se rovného odměňování mužů a žen a rovněž přinese zkušenosti firem, jak se s gender pay gap vyrovnávají. Dále se Legislativní forum bude věnovat legislativnímu ukotvení AI a využití AI v HR, nelegální práci a švarcsystému a také praktickými zkušenostmi byznysu se změnami v DPP a DPČ.
08:30 - 08:50 Příchod účastníků
08:50 - 09:00 Zahájení
09:00 - 10:00 Flexibilní novela zákoníku práce, Mgr. Dana Roučková, vrchní ředitelka pro legislativu MPSV
10:00 - 10:45 Panelová diskuse Co říká byznys na novely zákoníku práce, např. na změny v DPP a DPČ:
Vladimíra Michnová, personální ředitelka mezinárodní skupiny LINET Group Linet
Jaroslava Šindelářová, HR manažerka, Geis CZ
Zdeňka Matoušková, Head of HRBPs CEE and HR CZ&SK, Nestlé Česko s.r.o.
10:45 - 11:15 Coffee break
11:15 - 11:35 Praktické zkušenosti z kontrol inspekce práce, Mgr. Aleš Kalvoda, vedoucí inspektor Oblastního inspektorátu práce pro Ústecký a Liberecký kraj
11:35 - 11:55 Švarcsystém - větší risk než kdykoli předtím? Mgr. Lenka Gomez Tomčalová, partnerka advokátní kanceláře Z/C/H Legal
11:55 - 12:15 Co přinese směrnice EU o odměňování, Petr Boldiš, Mercer
12:15 - 13:00 Občerstvení
13:00 - 13:30 Panelová diskuse o rovném odměňování žen a mužů:
JUDr. Jitka Adámková, MBA, CHRO & Executive Board Member at T-Mobile CZ & Slovak Telekom
Eva Koubíková, People & Culture Director, Allianz
Jindřich Fuka, Právník –senior, ČSOB
(moderuje advokátka JUDr. Petra Sochorová, Ph.D.)
13:30 - 14:15 AI v HR a legislativě:
Mgr. Richard Otevřel, advokát
Andrea Alturbanová, Sr Manager, HR Advisory, Microsoft
Bára Vávrová, Modern Work Specialist, Microsoft
Program pro vás připravila Asociace personalistů ČR ve spolupráci s PMF.
vrchní ředitelka sekce pro legislativu MPSV
Od října 2020 působí Mgr. Dana Roučková jako vrchní ředitelka pro řízení sekce legislativy MPSV. Předtím od května 2017 byla ředitelkou odboru pracovně právní legislativy MPSV. Na MPSV nastoupila již po ukončení svých studií na Právnické fakultě Univerzity Karlovy v roce 1999.Až do července roku 2016 zde působila na pozici odborné referentky v různých odborech (odbor mzdové politiky, odbor pracovněprávních vztahů, odbor legislativní, odbor pracovněprávní legislativy - problematika odměňování a cestovních náhrad). V srpnu roku 2016 pak byla povýšena na pozici vedoucí mzdově právního oddělení. Dalšího povýšení se dočkala za necelý rok, a to na již zmíněnou pozici ředitelky odboru pracovněprávní legislativy. Je autorkou řady odborných článků týkajících se odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě a státní službě a oblasti cestovních náhrad.
vedoucí inspektor Oblastního inspektorátu práce pro Ústecký a Liberecký kraj
Mgr. Aleš Kalvoda je absolventem Právnické fakulty Masarykovy univerzity v Brně a Sociálně-ekonomické fakulty Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem. Od roku 1999 působil na různých pozicích na Úřadu práce v Děčíně, posléze na krajské pobočce Úřadu práce ČR v Ústí nad Labem. Od roku 2011 je vedoucím inspektorem Oblastního inspektorátu práce pro Ústecký a Liberecký kraj.
Publikuje v odborném tisku a je spoluautorem několika odborných publikací. Přednáší pro odbornou veřejnost, především problematiku vztahující se k činnosti inspekce práce, tedy pracovněprávních a procesních předpisů.
partnerka advokátní kanceláře Z/C/H
Lenka Gomez Tomčalová je partnerkou advokátní kanceláře Z/C/H Legal v.o.s., a jako seniorní advokátka se specializuje na pracovní právo a sporovou agendu. Její bohaté zkušenosti zahrnují poradenství ve všech oblastech pracovního práva, nastavování firemních procesů a tvorbu pracovně právní dokumentace, ukončování pracovních poměrů včetně hromadného propouštění, a zastupování klientů v pracovněprávních sporech. Lenka má také významné know-how v oblasti zaměstnávání cizinců a problematiky whistleblowingu. Kromě advokacie se věnuje mediaci a je zapsanou mediátorkou.
Senior konzultant pro CEE, Mercer
Petr je zodpovědný za HR poradenství ve střední a východní Evropě. Má více než 19 let zkušeností s poradenstvím v oblasti řízení lidských zdrojů v různých odvětvích regionu Evropy a Středního východu.
Mezi jeho specializace patří systémy pracovní architektury, strategie celkového odměňování, nastavování HR procesů pro nové investice nebo komunikace se zaměstnanci.
Je členem Comp&Ben asociace České Republiky, kde se zaměřuje na oblast rovného odměňování a transparentnosti.
personální ředitelka mezinárodní skupiny LINET Group Linet
Je profesionálkou v oblasti lidských zdrojů a managementu s přesahem do výkonné role členky organizace s více než 20 lety praxe. Vystudovala ekonomii a management lidských zdrojů a získala titul MBA. Je držitelkou národní certifikace Ethics and Compliance Manager a odborným genderovým expertem Během své kariéry pracovala v různých odvětvích, nyní jevíce než 17 let personální ředitelkou mezinárodní skupiny LINET Group včetně oblasti governance. Její klíčovou rolí je podpora businessu napříč světem a péče o více než 2 000 zaměstnanců ve světě včetně České republiky.
Aktivně se věnuje mentoringu a vzdělávacím aktivitám včetně podpory technického vzdělávání. Je spoluzakladatelkou firemní mateřské školky Linetka a v roce 2011 získala ocenění Osobnost HR ČR. Specializuje se na rozvoj a optimalizaci v prostředí lidských zdrojů s využitím nových digitálních technologií a nástrojů, i s přesahem do legislativního rámce. Baví ji hledat synergie na cestě rozvoje nejen u sebe.
HR manažerka Geis CZ
Po vystudování ZČU působila krátce v oblasti B2B prodeje odkud zamířila do personalistiky. Mimo jiné pracovala na pozici Branch managera plzeňské pobočky agentury Start people, jako personalistka plzeňské pobočky Makro a HR generalista firmy Stock – Plzeň Božkov. Od roku 2015 působí ve skupině Geis, aktuálně na pozici HR manažerky pro CZ.
ředitelka HR pro Nestlé CZ&SK a HRBP pro Nestlé CEE
Zdeňka vede HR tým Nestlé pro Česko a Slovensko a zároveň převzala zodpovědnost za tým HR Business Partnerů a People Partnerů pro celou střední a východní Evropu (CEE). S téměř 25 lety zkušeností v oblasti lidských zdrojů z různých odvětví businessu – od bankovnictví, farmacie, stavebnictví až po nynější potravinářský průmysl, má Zdeňka široké spektrum znalostí a dovedností. Specializuje se na strategické řízení lidských zdrojů, rozvoj talentů a transformační projekty. Před 11 lety stála u zrodu iniciativy na podporu zaměstnatelnosti a zaměstnanosti mladých lidí, která stále úspěšně funguje. Mladým lidem se věnuje i nadále, a to v rámci mentoringu nebo výukou na univerzitách. Je členkou Asociace personalistů České republiky a vědecké rady Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze. Má doktorát ze Stavební fakulty Českého vysokého učení technického v Praze.
CHRO & Executive Board Member at T-Mobile CZ & Slovak Telekom
JUDr. Jitka Adámková je doktorkou práv a držitelkou titulu MBA. Svoji profesní kariéru zahájila ve Zbrojovce Brno, od roku 2002 spojila svůj profesní život s energetikou. Nejdříve v Jihomoravské plynárenské, později ve skupině RWE v České republice. Významnou měrou se podílela na restrukturalizačních a transformačních projektech. Do roku 2014 koordinovala HRCEE aktivity v rámci Innogy, pak tři roky působila jako jednatelka & COO v Innogy Zákaznické služby v ČR. Následně se přesunula na pozici Senior Vice President Applied Excellence&Change v essenské centrále skupiny Innogy.
Součástí skupiny Deutsche Telekom je Jitka Adámková od roku 2019.
Ředitelka People & Culture a členka Dozorčí rady Allianz pojišťovny.
Během své kariéry pracovala ve velkých mezinárodních korporacích jako PwC, PPF nebo ING, malých technologických i konzultačních firmách i jako konzultantka na volné noze. Na pozici HR ředitelky v Allianz pojišťovně působí od roku 2018. Aktivně podporuje diverzitu, inkluzi a rovné pracovní příležitosti, založila interní program Women in Leadership, který podporuje a rozvíjí ženy v seniorních manažerských pozicích. Působí řadu let jako mentorka a koučka pro manažerky a studentky a propagátorka a lektorka Nonviolent Communication (NVC). Je matkou dvou dcer.
Právník – senior; právní podpora Lidských zdrojů skupiny ČSOB
Jindřich je absolventem Právnické fakulty Univerzity Karlovy, v roce 2015 se stal advokátem. Šest let působil v advokátní kanceláři Glatzová & Co., kde se postupně specializoval zejména na pracovní právo a spornou agendu. Od roku 2018 působí v ČSOB, kde poskytuje právní podporu útvaru HR nejen v každodenní agendě, ale podílí se rovněž na implementaci nové legislativy v této oblasti do firemních procesů. Je autorem článků v odborném tisku a podílí se na činnosti pracovněprávní sekce Unie podnikových právníků. Přístupem je praktik hledající funkční řešení v rámci mantinelů práva.
advokát
Advokát Richard se intenzivně věnuje digitálním technologiím zahrnujícím elektronické komunikace, média, IT, e-commerce a ochranu soukromí.
Má rozsáhlé zkušenosti s budováním a udržováním compliance v oblasti GDPR s navazující tématikou kyberbezpečnosti a širším zpracováním nejen osobních dat, u nichž je potřeba najít rovnovážný bod mezi jejich efektivním využíváním a ochranou – tématem, které nabývá na důležitosti při pronikání nástrojů využívajících umělou inteligenci do běžných pracovních postupů. Působil v advokátní kanceláři HAVEL & PARTNERS a Noerr, je spoluzakládající partner společnosti poskytující specializované služby v oblasti ochrany osobních údajů PRIVACY MAJOR.
Richard je od roku 2011 pravidelně vybírán nezávislou mezinárodní publikací Who's Who Legal jako jeden z předních mezinárodních odborníků v České republice pro oblast informačních technologií.
Sr Manager, HR Advisory / Microsoft
Andrea pracuje jako Senior HR Service Manager HR Advisory EMEA v Microsoftu. Andrea má bohaté zkušenostmi v HR s mezinárodní legislativní znalostí. Specializuje se na evropské, blízkovýchodní a africké právní prostředí a má zkušenosti z práce v HR v různých odvětvích a zemích, jako je Česká Republika a Nizozemsko. Je fascinována aplikacemi umělé inteligence v lidských zdrojích a vidí v AI příležitost i výzvu, kterou je nutné řešit zodpovědně a eticky.
Modern Work Specialist / Microsoft
Bára má 15 let zkušeností v HR rolích, jak ze strany consultingu, tak ve velkých nadnárodních technických korporacích. Bára se v nedávné době přesunula z původní role HR Business Partner v československé pobočce Microsoftu do oblasti Modern Work. Své původní zaměření věnující se rozvoji zaměstnanců, tradiční HR agendě,inovacím a nasazení AI do procesů HR rozšířila o celkovou oblast Modern work se zaměřením na M365 a Microsoft 365 Copilota. Její práce nyní spočívá v propojování technologických inovací s obchodními potřebami zákazníků tak, aby jim pomohla dosáhnout digitální transformace a zefektivnit jejich pracovní procesy.
advokátka
Petra Sochorová se dlouhodobě specializuje zejména na pracovní právo, diverzitu, compliance a interní investigace. Působila v advokátní kanceláři Havel&Partners a v mezinárodní advokátní kanceláři Noerr na pozici Head of Employment & Compliance Czech Republic.
V oblasti pracovního práva se zaměřuje na přípravu smluvní dokumentace pro top manažery/členy statutárních orgánů, pracovněprávní aspekty fúzí, akvizic a restrukturalizací, včetně převodu zaměstnanců, vyjednávání a komunikaci s klíčovými zaměstnanci a odborovými organizacemi. V oblasti compliance a interních investigací má bohaté zkušenosti s poskytováním poradenství prostřednictvím komplexních vyšetřování zahrnující vyšetřování jednání a stížností zaměstnanců, whistleblowing, poskytování poradenství v oblasti oznamovacích povinností vyplývajících z takovýchto vyšetřování a poskytování podpory při dalším řízení či interním postupu.
Od roku 2010 je každoročně označována jako přední odborník v České republice pro oblast pracovního práva nezávislými mezinárodními organizacemi Best Lawyers,Who’s Who Legal, a Chambers and Partners Law Firm Directory Yearbook of the Czech Republic.
Pro členy Asociace personalistů ČR členská cena PMF - při registraci uvést do poznámky "člen AP ČR"
08:30 - 08:50 Příchod účastníků
08:50 - 09:00 Zahájení
09:00 - 10:00 Flexibilní novela zákoníku práce, Mgr. Dana Roučková, vrchní ředitelka pro legislativu MPSV
10:00 - 10:45 Panelová diskuse Co říká byznys na novely zákoníku práce, např. na změny v DPP a DPČ:
Vladimíra Michnová, personální ředitelka mezinárodní skupiny LINET Group Linet
Jaroslava Šindelářová, HR manažerka, Geis CZ
Zdeňka Matoušková, Head of HRBPs CEE and HR CZ&SK, Nestlé Česko s.r.o.
10:45 - 11:15 Coffee break
11:15 - 11:35 Praktické zkušenosti z kontrol inspekce práce, Mgr. Aleš Kalvoda, vedoucí inspektor Oblastního inspektorátu práce pro Ústecký a Liberecký kraj
11:35 - 11:55 Švarcsystém - větší risk než kdykoli předtím? Mgr. Lenka Gomez Tomčalová, partnerka advokátní kanceláře Z/C/H Legal
11:55 - 12:15 Co přinese směrnice EU o odměňování, Petr Boldiš, Mercer
12:15 - 13:00 Občerstvení
13:00 - 13:30 Panelová diskuse o rovném odměňování žen a mužů:
JUDr. Jitka Adámková, MBA, CHRO & Executive Board Member at T-Mobile CZ & Slovak Telekom
Eva Koubíková, People & Culture Director, Allianz
Jindřich Fuka, Právník –senior, ČSOB
(moderuje advokátka JUDr. Petra Sochorová, Ph.D.)
13:30 - 14:15 AI v HR a legislativě:
Mgr. Richard Otevřel, advokát
Andrea Alturbanová, Sr Manager, HR Advisory, Microsoft
Bára Vávrová, Modern Work Specialist, Microsoft
Program pro vás připravila Asociace personalistů ČR ve spolupráci s PMF.
vrchní ředitelka sekce pro legislativu MPSV
Od října 2020 působí Mgr. Dana Roučková jako vrchní ředitelka pro řízení sekce legislativy MPSV. Předtím od května 2017 byla ředitelkou odboru pracovně právní legislativy MPSV. Na MPSV nastoupila již po ukončení svých studií na Právnické fakultě Univerzity Karlovy v roce 1999.Až do července roku 2016 zde působila na pozici odborné referentky v různých odborech (odbor mzdové politiky, odbor pracovněprávních vztahů, odbor legislativní, odbor pracovněprávní legislativy - problematika odměňování a cestovních náhrad). V srpnu roku 2016 pak byla povýšena na pozici vedoucí mzdově právního oddělení. Dalšího povýšení se dočkala za necelý rok, a to na již zmíněnou pozici ředitelky odboru pracovněprávní legislativy. Je autorkou řady odborných článků týkajících se odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě a státní službě a oblasti cestovních náhrad.
vedoucí inspektor Oblastního inspektorátu práce pro Ústecký a Liberecký kraj
Mgr. Aleš Kalvoda je absolventem Právnické fakulty Masarykovy univerzity v Brně a Sociálně-ekonomické fakulty Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem. Od roku 1999 působil na různých pozicích na Úřadu práce v Děčíně, posléze na krajské pobočce Úřadu práce ČR v Ústí nad Labem. Od roku 2011 je vedoucím inspektorem Oblastního inspektorátu práce pro Ústecký a Liberecký kraj.
Publikuje v odborném tisku a je spoluautorem několika odborných publikací. Přednáší pro odbornou veřejnost, především problematiku vztahující se k činnosti inspekce práce, tedy pracovněprávních a procesních předpisů.
partnerka advokátní kanceláře Z/C/H
Lenka Gomez Tomčalová je partnerkou advokátní kanceláře Z/C/H Legal v.o.s., a jako seniorní advokátka se specializuje na pracovní právo a sporovou agendu. Její bohaté zkušenosti zahrnují poradenství ve všech oblastech pracovního práva, nastavování firemních procesů a tvorbu pracovně právní dokumentace, ukončování pracovních poměrů včetně hromadného propouštění, a zastupování klientů v pracovněprávních sporech. Lenka má také významné know-how v oblasti zaměstnávání cizinců a problematiky whistleblowingu. Kromě advokacie se věnuje mediaci a je zapsanou mediátorkou.
Senior konzultant pro CEE, Mercer
Petr je zodpovědný za HR poradenství ve střední a východní Evropě. Má více než 19 let zkušeností s poradenstvím v oblasti řízení lidských zdrojů v různých odvětvích regionu Evropy a Středního východu.
Mezi jeho specializace patří systémy pracovní architektury, strategie celkového odměňování, nastavování HR procesů pro nové investice nebo komunikace se zaměstnanci.
Je členem Comp&Ben asociace České Republiky, kde se zaměřuje na oblast rovného odměňování a transparentnosti.
personální ředitelka mezinárodní skupiny LINET Group Linet
Je profesionálkou v oblasti lidských zdrojů a managementu s přesahem do výkonné role členky organizace s více než 20 lety praxe. Vystudovala ekonomii a management lidských zdrojů a získala titul MBA. Je držitelkou národní certifikace Ethics and Compliance Manager a odborným genderovým expertem Během své kariéry pracovala v různých odvětvích, nyní jevíce než 17 let personální ředitelkou mezinárodní skupiny LINET Group včetně oblasti governance. Její klíčovou rolí je podpora businessu napříč světem a péče o více než 2 000 zaměstnanců ve světě včetně České republiky.
Aktivně se věnuje mentoringu a vzdělávacím aktivitám včetně podpory technického vzdělávání. Je spoluzakladatelkou firemní mateřské školky Linetka a v roce 2011 získala ocenění Osobnost HR ČR. Specializuje se na rozvoj a optimalizaci v prostředí lidských zdrojů s využitím nových digitálních technologií a nástrojů, i s přesahem do legislativního rámce. Baví ji hledat synergie na cestě rozvoje nejen u sebe.
HR manažerka Geis CZ
Po vystudování ZČU působila krátce v oblasti B2B prodeje odkud zamířila do personalistiky. Mimo jiné pracovala na pozici Branch managera plzeňské pobočky agentury Start people, jako personalistka plzeňské pobočky Makro a HR generalista firmy Stock – Plzeň Božkov. Od roku 2015 působí ve skupině Geis, aktuálně na pozici HR manažerky pro CZ.
ředitelka HR pro Nestlé CZ&SK a HRBP pro Nestlé CEE
Zdeňka vede HR tým Nestlé pro Česko a Slovensko a zároveň převzala zodpovědnost za tým HR Business Partnerů a People Partnerů pro celou střední a východní Evropu (CEE). S téměř 25 lety zkušeností v oblasti lidských zdrojů z různých odvětví businessu – od bankovnictví, farmacie, stavebnictví až po nynější potravinářský průmysl, má Zdeňka široké spektrum znalostí a dovedností. Specializuje se na strategické řízení lidských zdrojů, rozvoj talentů a transformační projekty. Před 11 lety stála u zrodu iniciativy na podporu zaměstnatelnosti a zaměstnanosti mladých lidí, která stále úspěšně funguje. Mladým lidem se věnuje i nadále, a to v rámci mentoringu nebo výukou na univerzitách. Je členkou Asociace personalistů České republiky a vědecké rady Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze. Má doktorát ze Stavební fakulty Českého vysokého učení technického v Praze.
CHRO & Executive Board Member at T-Mobile CZ & Slovak Telekom
JUDr. Jitka Adámková je doktorkou práv a držitelkou titulu MBA. Svoji profesní kariéru zahájila ve Zbrojovce Brno, od roku 2002 spojila svůj profesní život s energetikou. Nejdříve v Jihomoravské plynárenské, později ve skupině RWE v České republice. Významnou měrou se podílela na restrukturalizačních a transformačních projektech. Do roku 2014 koordinovala HRCEE aktivity v rámci Innogy, pak tři roky působila jako jednatelka & COO v Innogy Zákaznické služby v ČR. Následně se přesunula na pozici Senior Vice President Applied Excellence&Change v essenské centrále skupiny Innogy.
Součástí skupiny Deutsche Telekom je Jitka Adámková od roku 2019.
Ředitelka People & Culture a členka Dozorčí rady Allianz pojišťovny.
Během své kariéry pracovala ve velkých mezinárodních korporacích jako PwC, PPF nebo ING, malých technologických i konzultačních firmách i jako konzultantka na volné noze. Na pozici HR ředitelky v Allianz pojišťovně působí od roku 2018. Aktivně podporuje diverzitu, inkluzi a rovné pracovní příležitosti, založila interní program Women in Leadership, který podporuje a rozvíjí ženy v seniorních manažerských pozicích. Působí řadu let jako mentorka a koučka pro manažerky a studentky a propagátorka a lektorka Nonviolent Communication (NVC). Je matkou dvou dcer.
Právník – senior; právní podpora Lidských zdrojů skupiny ČSOB
Jindřich je absolventem Právnické fakulty Univerzity Karlovy, v roce 2015 se stal advokátem. Šest let působil v advokátní kanceláři Glatzová & Co., kde se postupně specializoval zejména na pracovní právo a spornou agendu. Od roku 2018 působí v ČSOB, kde poskytuje právní podporu útvaru HR nejen v každodenní agendě, ale podílí se rovněž na implementaci nové legislativy v této oblasti do firemních procesů. Je autorem článků v odborném tisku a podílí se na činnosti pracovněprávní sekce Unie podnikových právníků. Přístupem je praktik hledající funkční řešení v rámci mantinelů práva.
advokát
Advokát Richard se intenzivně věnuje digitálním technologiím zahrnujícím elektronické komunikace, média, IT, e-commerce a ochranu soukromí.
Má rozsáhlé zkušenosti s budováním a udržováním compliance v oblasti GDPR s navazující tématikou kyberbezpečnosti a širším zpracováním nejen osobních dat, u nichž je potřeba najít rovnovážný bod mezi jejich efektivním využíváním a ochranou – tématem, které nabývá na důležitosti při pronikání nástrojů využívajících umělou inteligenci do běžných pracovních postupů. Působil v advokátní kanceláři HAVEL & PARTNERS a Noerr, je spoluzakládající partner společnosti poskytující specializované služby v oblasti ochrany osobních údajů PRIVACY MAJOR.
Richard je od roku 2011 pravidelně vybírán nezávislou mezinárodní publikací Who's Who Legal jako jeden z předních mezinárodních odborníků v České republice pro oblast informačních technologií.
Sr Manager, HR Advisory / Microsoft
Andrea pracuje jako Senior HR Service Manager HR Advisory EMEA v Microsoftu. Andrea má bohaté zkušenostmi v HR s mezinárodní legislativní znalostí. Specializuje se na evropské, blízkovýchodní a africké právní prostředí a má zkušenosti z práce v HR v různých odvětvích a zemích, jako je Česká Republika a Nizozemsko. Je fascinována aplikacemi umělé inteligence v lidských zdrojích a vidí v AI příležitost i výzvu, kterou je nutné řešit zodpovědně a eticky.
Modern Work Specialist / Microsoft
Bára má 15 let zkušeností v HR rolích, jak ze strany consultingu, tak ve velkých nadnárodních technických korporacích. Bára se v nedávné době přesunula z původní role HR Business Partner v československé pobočce Microsoftu do oblasti Modern Work. Své původní zaměření věnující se rozvoji zaměstnanců, tradiční HR agendě,inovacím a nasazení AI do procesů HR rozšířila o celkovou oblast Modern work se zaměřením na M365 a Microsoft 365 Copilota. Její práce nyní spočívá v propojování technologických inovací s obchodními potřebami zákazníků tak, aby jim pomohla dosáhnout digitální transformace a zefektivnit jejich pracovní procesy.
advokátka
Petra Sochorová se dlouhodobě specializuje zejména na pracovní právo, diverzitu, compliance a interní investigace. Působila v advokátní kanceláři Havel&Partners a v mezinárodní advokátní kanceláři Noerr na pozici Head of Employment & Compliance Czech Republic.
V oblasti pracovního práva se zaměřuje na přípravu smluvní dokumentace pro top manažery/členy statutárních orgánů, pracovněprávní aspekty fúzí, akvizic a restrukturalizací, včetně převodu zaměstnanců, vyjednávání a komunikaci s klíčovými zaměstnanci a odborovými organizacemi. V oblasti compliance a interních investigací má bohaté zkušenosti s poskytováním poradenství prostřednictvím komplexních vyšetřování zahrnující vyšetřování jednání a stížností zaměstnanců, whistleblowing, poskytování poradenství v oblasti oznamovacích povinností vyplývajících z takovýchto vyšetřování a poskytování podpory při dalším řízení či interním postupu.
Od roku 2010 je každoročně označována jako přední odborník v České republice pro oblast pracovního práva nezávislými mezinárodními organizacemi Best Lawyers,Who’s Who Legal, a Chambers and Partners Law Firm Directory Yearbook of the Czech Republic.
Pro členy Asociace personalistů ČR členská cena PMF - při registraci uvést do poznámky "člen AP ČR"
Budete mít přehled o HR akcích i novinkách v oblasti HR. Vyzkoušejte a uvidíte.