Zveme vás na Legislativní fórum Asociace personalistů ČR 2025 s tématem „Půlrok s flexi novelou“. Čeká vás otevřená debata o tom, co novela zákoníku práce reálně změnila a co zůstalo v šuplíku. Zaměstnavatelé budou sdílet konkrétní zkušenosti s její implementací – co funguje, co ne a co by měli legislativci upravit, aby právo odpovídalo realitě pracovního trhu. Právníci přidají judikáty i rizika, která firmy často podceňují. Diskutovat se bude o zkrácených úvazcích, dohodách, návratech z rodičovské, agenturním zaměstnávání i whistleblowingu.

09:00 – 09:10 Zahájení | Jaroslava Rezlerová, prezidentka AP ČR
09:10 – 09:40 Zkušenosti zaměstnavatelů s posledními novelami zákoníku práce | JUDr. Markéta Schormová, místopředsedkyně Sekce zaměstnanosti Hospodářské komory ČR
09:40 – 10:40 Velká panelová diskuse | Sdílení praktických zkušeností
Moderuje JUDr. Kateřina Kozáková, právnička v úseku legislativ, práva a analýz úřadu Hospodářské komory ČR
Panelisté Michal Batelka, HR ředitel Penny Market s.r.o.| Mgr. Kristýna Tomiczková, LL.M., útvar personalistika ČEZ, a. s. | Krzysztof Kokotek, vedoucí odboru práce a odměňování, TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY, a.s.
10:40 – 11:10 Aktuální judikatura Nejvyššího soudu a její dopady do praxe | doc. JUDr. Jakub Morávek PhD., advokát, partner, advokátní kancelář Felix a spol., s.r.o.
11:10 – 11:30 Coffee break
11:30 – 11:50 Dva roky s whistleblowingem | Mgr.Ing. Ladislav Karas LL.M., advokát KPMG Legal s.r.o., advokátní kancelář a Mgr. Lenka Gomez Tomčalová, advokátka KPMG Legal s.r.o.
11:50 – 12:30 Panelová diskuse | Konkrétní příklady uplatňování whistleblowingu ve firmách
Moderuje JUDr. Petra Sochorová, partnerka v advokátní kanceláři Sokol, Novák, Trojan, Doleček a partneři, advokátní kancelář s.r.o.
Panelisté Ilona Dubová, Country Head of Internal Audit, Plzeňský Prazdroj, a.s. | Petra Nádr, Head of Legal, Plzeňský Prazdroj, a.s. | Monika Blechová, Head of Compliance, Allianz |Zdeňka Matoušková, ředitelka HR pro Nestlé CZ&SK a HRBP pro Nestlé CEE.
12:30 – 13:30 Oběd
13:30 – 14:00 Šedý trh práce | Zastřené zprostředkování zaměstnávání
13:30 - 13:50 Ing. Michal Kubík |Státní úřad inspekce práce, vedoucí Úseku inspekce zaměstnanosti
13:50 - 14:00 Ivan Dzido | výkonný manažer Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS)
14:00 – 14:20 Equal Pay v ČR – dosavadní praxe | Mgr.Bc. Kateřina Suchanová, advokátka v EY Law advokátní kancelář, s.r.o. | Tomáš Trtek, manažer v týmu People Consulting EY a certifikovaný auditor MPSV
14:20 - 14:45 Transpozice evropských směrnic | Mgr. Dana Roučková, vrchní ředitelka sekce pro legislativu MPSV
14:45 - 15:00 Závěr
Legislativní fórum pro vás připravila

MODERÁTORKA Legislativního fóra
Mgr. Jana Havlíčková, LL.M. je absolventkou Univerzity Karlovy a Ústavu práva a právní vědy v Praze. Po studiu pracovala ve společnosti Nokia Czech Republic, s.r.o, dále jako konzultantka v Institutu průmyslového inženýrství Liberec, kde zodpovídala za implementaci vybraných metod průmyslového inženýrství ve výrobních podnicích, ale i v administrativní sféře. Ve společnosti Preciosa, a.s. pracuje od roku 2006, o dva roky později byla jmenována do funkce personální ředitelky. Je členkou představenstva společnosti Preciosa, a.s. Zodpovídá mimo jiné za řízení lidských zdrojů ve společnosti Preciosa, a.s. Je také místopředsedkyní správní rady Nadace Preciosa. Ta po celou dobu své existence pomáhá především neziskovému sektoru a jednotlivcům v regionu. Jana je členkou představenstva společnosti People Management Forum v Praze, jejíž cílem je především propojovat HR komunitu.

JUDr. Markéta Schormová, místopředsedkyně Sekce zaměstnanosti a práce pro legislativu – se zabývá aktuálním děním v oblasti pracovněprávní legislativy a obecně trendy na trhu práce. Sekce zaměstnanosti a práce HK ČR prosazuje požadavky podnikatelů – zaměstnavatelů, jejichž cílem je nastavit férové a flexibilní podmínky na trhu práce. Problematika flexibility a schopnosti adaptace na neustále se měnící podmínky je velkou výzvou pro pracovněprávní normy.

JUDr. Kateřina Kozáková, právník v úseku legislativy, práva a analýz úřadu Hospodářské komory ČR (dále jen HK ČR). Po předchozím působení, jak ve státní správě, obecní správě, podnikatelském i neziskovém sektoru pracuje od roku 2018 jako právník HK ČR a zaměřuje se na připomínkování legislativních i nelegislativních návrhů na základě podnětů členské základny HK ČR. Jednou z oblastí, za které je zodpovědná je pracovní právo a související témata. V rámci své práce se svými kolegy připravuje aktuální informace pro členy HK ČR (a podnikatele obecně) z oblasti pracovního práva a příručky (např. o zaměstnávání cizinců, o kontrolách, o flexi novele zákoníku práce).

Michal Batelka začal svou kariéru v HR v roce 2003, kdy pracoval pro společnosti TPCA Kolín, Eurotel, GE Money Bank, O2 Česká republika. V letech 2016 - 2022 vedl a transformoval oddělení lidské zdroje ve společnosti Foxconn Czech Republic, TOP2 exportéra České republiky. Od roku 2022 je pak HR ředitelem retailové společnosti Penny Market, která zaměstnává 9000 zaměstnanců na svých 430+ prodejnách a logistických centrech. Vystudoval humanitní studia na Univerzitě Pardubice.

Kristýna Tomiczková je součástí týmu, který se ve Skupině ČEZ věnuje pracovnímu právu a vztahům s odborovými organizacemi.
Kristýna vystudovala Právnickou fakultu Univerzity Karlovy a po studiích pracovala několik let ve státní správě. V ČEZ, a. s., je zaměstnána již téměř dvě desítky let a útvar, jehož je součástí, poskytuje podporu v oblasti pracovního práva více než 20 společnostem Skupiny ČEZ.
Kristýna získala titul Master of Laws na Ústavu práva a právní vědy.

doc. JUDr. Jakub Morávek, Ph.D., Působí jako docent na katedře pracovního práva a práva sociálního zabezpečení Právnické fakulty UK, jako vedoucí katedry pracovního práva a práva sociálního zabezpečení Právnické fakulty Západočeské univerzity v Plzni. Jako aktivní advokát se zaměřuje zejména na právo pracovní, občanské a správní, včetně ochrany osobních údajů. Je autorem či spoluautorem více jak stovky článků v odborných periodicích a publikacích. Působí jako místopředseda České společnosti pro pracovní právo a právo sociálního zabezpečení, jako předseda a člen expertních orgánů České advokátní komory a dále jako člen rozkladové komise předsedy Úřadu pro ochranu osobních údajů a komise pro pracovní právo a sociální věci Legislativní rady vlády ČR.

Ladislav Karas je advokátem působícím v KPMG Legal od roku 2013. Specializuje se korporátní a pracovní právo, ochranu osobních údajů, smluvní agendu a oblast compliance. Má rozsáhlé zkušenosti s posuzováním dopadů evropských právních předpisů na českou legislativu, podílel se například na řadě projektů souvisejících s přijetím obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Poskytuje komplexní poradenství českým i zahraničním klientům v oblasti compliance a zajištění celkového souladu správními předpisy.

JUDr. Petra Sochorová, Ph.D. se dlouhodobě specializuje zejména na pracovní právo, diverzitu, compliance a interní investigace. V současné době je partnerkou v advokátní kanceláři sokol novák tdpA. V minulosti působila v advokátních kancelářích Havel & Partners a Noerr na pozici Head of Employment & Compliance Czech Republic. V oblasti compliance a interních investigací má bohaté zkušenosti s poskytováním poradenství prostřednictvím komplexních vyšetřování zahrnující vyšetřování jednání a stížností zaměstnanců, whistleblowing, poskytování poradenství v oblasti oznamovacích povinností vyplývajících z takovýchto vyšetřování a poskytování podpory při dalším řízení či interním postupu.
Od roku 2010 je každoročně označována jako přední expertka v ČR pro oblast pracovního práva nezávislými mezinárodními organizacemi Best Lawyers, Who’s Who Legal, a Chambers and Partners Law Firm Directory Yearbook of the Czech Republic.

Ilona Dubová vede oddělení Interního Auditu a se svým týmem zajišťuje interní audity a risk management pro entity v Čechách, Slovensku, Německu a Rakousku. Spolu s Petrou Nádr tvoří specializovaný tým pověřený vedením vyšetřování v rámci whistleblowing agendy.
Ilona vystudovala Vysokou školu ekonomickou. Svoji profesní dráhu zahájila v auditorské společnosti Ernst & Young. Do Plzeňského Prazdroje nastoupila v roce 2001, kde pracovala na různých pozicích v týmu Financí, včetně dvouletého působení na mezinárodním projektu ve Velké Británii. Od roku 2010 převzala vedení týmu Interního Auditu.
Ilona získala mezinárodní kvalifikace Certified Internal Auditor (CIA) a Certified Fraud Examiner (CFE).

Petra Nádr vede právní oddělení Plzeňského Prazdroje a se svým týmem zajišťuje právní podporu napříč klíčovými oblastmi podnikání. Spolu s Ilonou Dubovou tvoří specializovaný tým pověřený vedením vyšetřování v rámci whistleblowing agendy.
Petra vystudovala Právnickou fakultu Univerzity Karlovy. Svoji profesní dráhu zahájila v mezinárodní advokátní kanceláři Linklaters. Po složení advokátních zkoušek působila jako IP Counsel ve společnosti Swarovski v Lichtenštejnsku. Po návratu do Čech a krátkém působení v advokacii se definitivně rozhodla pro roli firemního právníka. V roce 2015 nastoupila do Prazdroje a o tři roky později převzala vedení právního týmu. V roce 2020 získala ocenění Podnikový právník roku v kategorii Perspektiva.

Monika Blechová vede Compliance oddělení v Allianz pojišťovně a Allianz penzijní společnosti. Spolu se svými lidmi zajišťuje správné nastavení Compliance a zavádí klíčová opatření proti praní špinavých peněz a financování terorismu, se s týmem se také věnuje problematice sankcí, agend. V Allianz je mimo jiné pověřená vedením vyšetřování v rámci whistleblowing agendy a interních podvodů.
Vystudovala Právnickou fakultu Západočeské univerzity v Plzni. Začala už Jako studentka začala pracovat pro holandskou pobočku ING Bankv Praze, kde posléze vedla právní oddělení. Poté působila v mBank jako vedoucí právního oddělení a Compliance pro Českou a Slovenskou republiku. Dále pracovala na pozici vedoucí Compliance v BNP Paribas Corporate Banking. V roce2019 nastoupila na pozici vedoucí právního oddělení a Compliance v NN pojišťovně a NN Penzijní společnosti. Od srpna 2025 má na starosti Compliance v Allianz.

Zdeňka Matoušková, ředitelka HR pro Nestlé CZ&SK a HRBP pro Nestlé CEE. Zdeňka vede HR tým Nestlé pro Česko a Slovensko a zároveň převzala zodpovědnost za tým HR Business Partnerů a People Partnerů pro celou střední a východní Evropu (CEE). S téměř 25 lety zkušeností v oblasti lidských zdrojů z různých odvětví businessu – od bankovnictví, farmacie, stavebnictví až po nynější potravinářský průmysl, má Zdeňka široké spektrum znalostí a dovedností. Specializuje se na strategické řízení lidských zdrojů, rozvoj talentů a transformační projekty. Před 11 lety stála u zrodu iniciativy na podporu zaměstnatelnosti a zaměstnanosti mladých lidí, která stále úspěšně funguje. Mladým lidem se věnuje i nadále, a to v rámci mentoringu nebo výukou na univerzitách. Je členkou Asociace personalistů České republiky a vědecké rady Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze. Má doktorát ze Stavební fakulty Českého vysokého učení technického v Praze.

Mgr. Bc. Kateřina Suchanová je advokátkou v advokátní kanceláři EY Law, kde vede pracovněprávní tým. Ve své praxi se dále zabývá právní úpravou ochrany osobních údajů a souvisejícími právními aspekty.
Svoji profesní dráhu zahájila v jedné z předních mezinárodních advokátních kanceláří, kde se zaměřovala mimo jiné pracovní právo a ochranu osobních údajů. Od příchodu do EY Law v roce 2021 se již plně věnuje pracovnímu právu a ochraně osobních údajů.
Vystudovala Právnickou fakultu Univerzity Karlovy a Fakultu sociálních věd Univerzity Karlovy. Studovala na Université Toulouse 1 Capitole ve Francii, kde získala diplom z právních studií Evropské unie, a na Právnické fakultě Univerzity Melbourne v Austrálii. Získala diplom z úvodu do britského práva a práva Evropské unie pod záštitou Cambridgeské univerzity a Britského právního centra.

Tomáš Trtek je manažer v týmu People Consulting společnosti EY v Praze, kde vede projekty zaměřené na strategii pracovní síly, optimalizaci procesů a audity rovného odměňování, včetně kontraktu pro Ministerstvo práce a sociálních věcí, působí jako certifikovaný auditor MPSV. VEY působí od listopadu 2024.
Má více než 15 let zkušeností v oblasti HR, zejména z České národní banky, kde jako ředitel sekce vedl týmy až o 300 zaměstnancích. Zodpovídal za plánování a vyhodnocování mzdového fondu, rozvoj HRIS systémů, kolektivní vyjednávání, nastavování odměňovacích systémů a digitální transformaci HR agendy. Implementoval GDPR agendu a vedl projekty zaměřené na zvyšování produktivity a efektivní řízení personálních změn. Má zkušenosti svedením projektů v oblasti cash managementu, platebních systémů, veřejných zakázek a spolupráce s klíčovými partnery (např. Česká mincovna, STC). Byl členem Central Bank Deterrence Counterfeit Group a HR Committee pod Evropskou centrální bankou.
Mgr. Krzysztof Kokotek | vedoucí odboru personální práce a odměňování, Třinecké železárny
Absolvent oboru sociologie-andragogika na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. V rámci své dosavadní pracovní kariéry měl možnost pracovat v oblasti vzdělávacích projektů nebo jako Recruitment Consultant v personální agentuře. V Třineckých železárnách pracuje od roku 2013, kde nejdříve pracoval na pozici referenta personalistiky pro personální rozvoj. Následně opustil vody personalistiky a působil jako tajemník generálního ředitele Třineckých železáren. V současné době pracuje jako oddělení, kde kromě náborových aktivit řídí proces organizačního rozvoje a struktury organizace, proces plánování mzdových prostředků, mzdovou agendu, proces vzdělávání, agendu benefitů a odměňování nebo proces sdílených služeb pro dceřiné společnosti Třineckých železáren. Dále koordinuje spolupráci se středními školami a řídí podnikovou podatelnu a spisovou a podnikovou archivní službu. Každoročně se zúčastňuje podnikového kolektivního vyjednávání jako člen vyjednávací komise.

Mgr. IvanDzido, výkonný manažer APPS
V průběhu své kariéry pracoval Ivan Dzido v oblastech komunikace, brandingu, public & government affairs a strategického plánování. Prošel státní správou, byznysem i neziskovým sektorem.
Ve státní agentuře CzechInvest měl na starost péči o tuzemské i zahraniční firmy investující do svého rozvoje. Jako manažer pro externí záležitosti působil v prvním evropském závodě na výrobu pneumatik jihokorejské firmy Nexen Tire Europe, která zaznamenala třetí největší zahraniční investici v ČR. Pracoval v americké společnosti LKQ podnikající v oblasti automobilových náhradních dílů jako manažer externí komunikace pro region střední a východní Evropy. V organizaci Člověk v tísni vedl tým komunikace a advocacy.
Aktuálně působí jako výkonný manažer Asociace poskytovatelů personálních služeb, kde pokrývá oblasti vnějších vztahů, komunikace, legislativy a práce se členy.

Lenka Gomez Tomčalová
Lenka je advokátkou advokátní kanceláře KPMG Legal specializující se na pracovní právo a sporovou agendu. Její bohaté zkušenosti zahrnují poradenství ve všech oblastech pracovního práva, nastavování firemních procesů a tvorby pracovněprávní dokumentace, ukončování pracovních poměrů včetně hromadného propouštění, a zastupování klientů v pracovněprávních sporech a řízeních před Inspektorátem práce. Lenka má rovněž významné know-how týkající se oblasti zaměstnávání cizinců. Kromě advokacie se věnuje mediaci a je zapsanou mediátorkou.

Mgr. Dana Roučková
Vystudovala obor Právo na Právnické fakultě UK v Praze. Po ukončení studia (v roce1999) nastoupila na Ministerstvo práce a sociálních věcí, kde pracovala do roku2016 nejprve na pozici referenta, poté jako vedoucí mzdově právního oddělení a od roku 2017 ve funkci ředitelky Odboru pracovněprávní legislativy MPSV. Dne15. 10. 2020 byla jmenována náměstkyní pro řízení sekce legislativy, od 1.1.2023je ve funkci vrchní ředitelky sekce legislativy MPSV.
Během své26leté praxe se věnuje legislativnímu procesu a normotvorbě se zaměřením na pracovní právo. Je autorkou řady odborných článků týkajících se odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě a státní službě a cestovních náhrad.

Michal Kubík
Ve službách zaměstnanosti se pohybuje od roku 2002. Od roku 2011 pracuje na Státním úřadu inspekce práce, kde se jako projektový manažer podílel na přechodu kontrolních kompetencí v oblasti zaměstnanosti z ÚP ČR na SÚIP a od roku 2017 zastává pozici vedoucího úseku zaměstnanosti, který metodicky vede a koordinuje kontrolní činnost oblastních inspektorátů práce zejména v oblasti nelegální práce a zastřeného zprostředkování zaměstnání.
PARTNEŘI


MEDIÁLNÍ PARTNER


Členové Asociace personalistů ČR - při registraci uveďte do poznámky "člen AP ČR"
Ceny jsou uvedeny bez DPH
Cenu je možné uhradit bezhotovostně:
- bankovním převodem. Pokyny k platbě a fakturu obdržíte emailem nebo
- platební kartou přes platební bránu společnosti Comgate a.s. , tento požadavek uveďte
do Poznámky v registračním formuláři

09:00 – 09:10 Zahájení | Jaroslava Rezlerová, prezidentka AP ČR
09:10 – 09:40 Zkušenosti zaměstnavatelů s posledními novelami zákoníku práce | JUDr. Markéta Schormová, místopředsedkyně Sekce zaměstnanosti Hospodářské komory ČR
09:40 – 10:40 Velká panelová diskuse | Sdílení praktických zkušeností
Moderuje JUDr. Kateřina Kozáková, právnička v úseku legislativ, práva a analýz úřadu Hospodářské komory ČR
Panelisté Michal Batelka, HR ředitel Penny Market s.r.o.| Mgr. Kristýna Tomiczková, LL.M., útvar personalistika ČEZ, a. s. | Krzysztof Kokotek, vedoucí odboru práce a odměňování, TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY, a.s.
10:40 – 11:10 Aktuální judikatura Nejvyššího soudu a její dopady do praxe | doc. JUDr. Jakub Morávek PhD., advokát, partner, advokátní kancelář Felix a spol., s.r.o.
11:10 – 11:30 Coffee break
11:30 – 11:50 Dva roky s whistleblowingem | Mgr.Ing. Ladislav Karas LL.M., advokát KPMG Legal s.r.o., advokátní kancelář a Mgr. Lenka Gomez Tomčalová, advokátka KPMG Legal s.r.o.
11:50 – 12:30 Panelová diskuse | Konkrétní příklady uplatňování whistleblowingu ve firmách
Moderuje JUDr. Petra Sochorová, partnerka v advokátní kanceláři Sokol, Novák, Trojan, Doleček a partneři, advokátní kancelář s.r.o.
Panelisté Ilona Dubová, Country Head of Internal Audit, Plzeňský Prazdroj, a.s. | Petra Nádr, Head of Legal, Plzeňský Prazdroj, a.s. | Monika Blechová, Head of Compliance, Allianz |Zdeňka Matoušková, ředitelka HR pro Nestlé CZ&SK a HRBP pro Nestlé CEE.
12:30 – 13:30 Oběd
13:30 – 14:00 Šedý trh práce | Zastřené zprostředkování zaměstnávání
13:30 - 13:50 Ing. Michal Kubík |Státní úřad inspekce práce, vedoucí Úseku inspekce zaměstnanosti
13:50 - 14:00 Ivan Dzido | výkonný manažer Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS)
14:00 – 14:20 Equal Pay v ČR – dosavadní praxe | Mgr.Bc. Kateřina Suchanová, advokátka v EY Law advokátní kancelář, s.r.o. | Tomáš Trtek, manažer v týmu People Consulting EY a certifikovaný auditor MPSV
14:20 - 14:45 Transpozice evropských směrnic | Mgr. Dana Roučková, vrchní ředitelka sekce pro legislativu MPSV
14:45 - 15:00 Závěr
Legislativní fórum pro vás připravila

MODERÁTORKA Legislativního fóra
Mgr. Jana Havlíčková, LL.M. je absolventkou Univerzity Karlovy a Ústavu práva a právní vědy v Praze. Po studiu pracovala ve společnosti Nokia Czech Republic, s.r.o, dále jako konzultantka v Institutu průmyslového inženýrství Liberec, kde zodpovídala za implementaci vybraných metod průmyslového inženýrství ve výrobních podnicích, ale i v administrativní sféře. Ve společnosti Preciosa, a.s. pracuje od roku 2006, o dva roky později byla jmenována do funkce personální ředitelky. Je členkou představenstva společnosti Preciosa, a.s. Zodpovídá mimo jiné za řízení lidských zdrojů ve společnosti Preciosa, a.s. Je také místopředsedkyní správní rady Nadace Preciosa. Ta po celou dobu své existence pomáhá především neziskovému sektoru a jednotlivcům v regionu. Jana je členkou představenstva společnosti People Management Forum v Praze, jejíž cílem je především propojovat HR komunitu.

JUDr. Markéta Schormová, místopředsedkyně Sekce zaměstnanosti a práce pro legislativu – se zabývá aktuálním děním v oblasti pracovněprávní legislativy a obecně trendy na trhu práce. Sekce zaměstnanosti a práce HK ČR prosazuje požadavky podnikatelů – zaměstnavatelů, jejichž cílem je nastavit férové a flexibilní podmínky na trhu práce. Problematika flexibility a schopnosti adaptace na neustále se měnící podmínky je velkou výzvou pro pracovněprávní normy.

JUDr. Kateřina Kozáková, právník v úseku legislativy, práva a analýz úřadu Hospodářské komory ČR (dále jen HK ČR). Po předchozím působení, jak ve státní správě, obecní správě, podnikatelském i neziskovém sektoru pracuje od roku 2018 jako právník HK ČR a zaměřuje se na připomínkování legislativních i nelegislativních návrhů na základě podnětů členské základny HK ČR. Jednou z oblastí, za které je zodpovědná je pracovní právo a související témata. V rámci své práce se svými kolegy připravuje aktuální informace pro členy HK ČR (a podnikatele obecně) z oblasti pracovního práva a příručky (např. o zaměstnávání cizinců, o kontrolách, o flexi novele zákoníku práce).

Michal Batelka začal svou kariéru v HR v roce 2003, kdy pracoval pro společnosti TPCA Kolín, Eurotel, GE Money Bank, O2 Česká republika. V letech 2016 - 2022 vedl a transformoval oddělení lidské zdroje ve společnosti Foxconn Czech Republic, TOP2 exportéra České republiky. Od roku 2022 je pak HR ředitelem retailové společnosti Penny Market, která zaměstnává 9000 zaměstnanců na svých 430+ prodejnách a logistických centrech. Vystudoval humanitní studia na Univerzitě Pardubice.

Kristýna Tomiczková je součástí týmu, který se ve Skupině ČEZ věnuje pracovnímu právu a vztahům s odborovými organizacemi.
Kristýna vystudovala Právnickou fakultu Univerzity Karlovy a po studiích pracovala několik let ve státní správě. V ČEZ, a. s., je zaměstnána již téměř dvě desítky let a útvar, jehož je součástí, poskytuje podporu v oblasti pracovního práva více než 20 společnostem Skupiny ČEZ.
Kristýna získala titul Master of Laws na Ústavu práva a právní vědy.

doc. JUDr. Jakub Morávek, Ph.D., Působí jako docent na katedře pracovního práva a práva sociálního zabezpečení Právnické fakulty UK, jako vedoucí katedry pracovního práva a práva sociálního zabezpečení Právnické fakulty Západočeské univerzity v Plzni. Jako aktivní advokát se zaměřuje zejména na právo pracovní, občanské a správní, včetně ochrany osobních údajů. Je autorem či spoluautorem více jak stovky článků v odborných periodicích a publikacích. Působí jako místopředseda České společnosti pro pracovní právo a právo sociálního zabezpečení, jako předseda a člen expertních orgánů České advokátní komory a dále jako člen rozkladové komise předsedy Úřadu pro ochranu osobních údajů a komise pro pracovní právo a sociální věci Legislativní rady vlády ČR.

Ladislav Karas je advokátem působícím v KPMG Legal od roku 2013. Specializuje se korporátní a pracovní právo, ochranu osobních údajů, smluvní agendu a oblast compliance. Má rozsáhlé zkušenosti s posuzováním dopadů evropských právních předpisů na českou legislativu, podílel se například na řadě projektů souvisejících s přijetím obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Poskytuje komplexní poradenství českým i zahraničním klientům v oblasti compliance a zajištění celkového souladu správními předpisy.

JUDr. Petra Sochorová, Ph.D. se dlouhodobě specializuje zejména na pracovní právo, diverzitu, compliance a interní investigace. V současné době je partnerkou v advokátní kanceláři sokol novák tdpA. V minulosti působila v advokátních kancelářích Havel & Partners a Noerr na pozici Head of Employment & Compliance Czech Republic. V oblasti compliance a interních investigací má bohaté zkušenosti s poskytováním poradenství prostřednictvím komplexních vyšetřování zahrnující vyšetřování jednání a stížností zaměstnanců, whistleblowing, poskytování poradenství v oblasti oznamovacích povinností vyplývajících z takovýchto vyšetřování a poskytování podpory při dalším řízení či interním postupu.
Od roku 2010 je každoročně označována jako přední expertka v ČR pro oblast pracovního práva nezávislými mezinárodními organizacemi Best Lawyers, Who’s Who Legal, a Chambers and Partners Law Firm Directory Yearbook of the Czech Republic.

Ilona Dubová vede oddělení Interního Auditu a se svým týmem zajišťuje interní audity a risk management pro entity v Čechách, Slovensku, Německu a Rakousku. Spolu s Petrou Nádr tvoří specializovaný tým pověřený vedením vyšetřování v rámci whistleblowing agendy.
Ilona vystudovala Vysokou školu ekonomickou. Svoji profesní dráhu zahájila v auditorské společnosti Ernst & Young. Do Plzeňského Prazdroje nastoupila v roce 2001, kde pracovala na různých pozicích v týmu Financí, včetně dvouletého působení na mezinárodním projektu ve Velké Británii. Od roku 2010 převzala vedení týmu Interního Auditu.
Ilona získala mezinárodní kvalifikace Certified Internal Auditor (CIA) a Certified Fraud Examiner (CFE).

Petra Nádr vede právní oddělení Plzeňského Prazdroje a se svým týmem zajišťuje právní podporu napříč klíčovými oblastmi podnikání. Spolu s Ilonou Dubovou tvoří specializovaný tým pověřený vedením vyšetřování v rámci whistleblowing agendy.
Petra vystudovala Právnickou fakultu Univerzity Karlovy. Svoji profesní dráhu zahájila v mezinárodní advokátní kanceláři Linklaters. Po složení advokátních zkoušek působila jako IP Counsel ve společnosti Swarovski v Lichtenštejnsku. Po návratu do Čech a krátkém působení v advokacii se definitivně rozhodla pro roli firemního právníka. V roce 2015 nastoupila do Prazdroje a o tři roky později převzala vedení právního týmu. V roce 2020 získala ocenění Podnikový právník roku v kategorii Perspektiva.

Monika Blechová vede Compliance oddělení v Allianz pojišťovně a Allianz penzijní společnosti. Spolu se svými lidmi zajišťuje správné nastavení Compliance a zavádí klíčová opatření proti praní špinavých peněz a financování terorismu, se s týmem se také věnuje problematice sankcí, agend. V Allianz je mimo jiné pověřená vedením vyšetřování v rámci whistleblowing agendy a interních podvodů.
Vystudovala Právnickou fakultu Západočeské univerzity v Plzni. Začala už Jako studentka začala pracovat pro holandskou pobočku ING Bankv Praze, kde posléze vedla právní oddělení. Poté působila v mBank jako vedoucí právního oddělení a Compliance pro Českou a Slovenskou republiku. Dále pracovala na pozici vedoucí Compliance v BNP Paribas Corporate Banking. V roce2019 nastoupila na pozici vedoucí právního oddělení a Compliance v NN pojišťovně a NN Penzijní společnosti. Od srpna 2025 má na starosti Compliance v Allianz.

Zdeňka Matoušková, ředitelka HR pro Nestlé CZ&SK a HRBP pro Nestlé CEE. Zdeňka vede HR tým Nestlé pro Česko a Slovensko a zároveň převzala zodpovědnost za tým HR Business Partnerů a People Partnerů pro celou střední a východní Evropu (CEE). S téměř 25 lety zkušeností v oblasti lidských zdrojů z různých odvětví businessu – od bankovnictví, farmacie, stavebnictví až po nynější potravinářský průmysl, má Zdeňka široké spektrum znalostí a dovedností. Specializuje se na strategické řízení lidských zdrojů, rozvoj talentů a transformační projekty. Před 11 lety stála u zrodu iniciativy na podporu zaměstnatelnosti a zaměstnanosti mladých lidí, která stále úspěšně funguje. Mladým lidem se věnuje i nadále, a to v rámci mentoringu nebo výukou na univerzitách. Je členkou Asociace personalistů České republiky a vědecké rady Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze. Má doktorát ze Stavební fakulty Českého vysokého učení technického v Praze.

Mgr. Bc. Kateřina Suchanová je advokátkou v advokátní kanceláři EY Law, kde vede pracovněprávní tým. Ve své praxi se dále zabývá právní úpravou ochrany osobních údajů a souvisejícími právními aspekty.
Svoji profesní dráhu zahájila v jedné z předních mezinárodních advokátních kanceláří, kde se zaměřovala mimo jiné pracovní právo a ochranu osobních údajů. Od příchodu do EY Law v roce 2021 se již plně věnuje pracovnímu právu a ochraně osobních údajů.
Vystudovala Právnickou fakultu Univerzity Karlovy a Fakultu sociálních věd Univerzity Karlovy. Studovala na Université Toulouse 1 Capitole ve Francii, kde získala diplom z právních studií Evropské unie, a na Právnické fakultě Univerzity Melbourne v Austrálii. Získala diplom z úvodu do britského práva a práva Evropské unie pod záštitou Cambridgeské univerzity a Britského právního centra.

Tomáš Trtek je manažer v týmu People Consulting společnosti EY v Praze, kde vede projekty zaměřené na strategii pracovní síly, optimalizaci procesů a audity rovného odměňování, včetně kontraktu pro Ministerstvo práce a sociálních věcí, působí jako certifikovaný auditor MPSV. VEY působí od listopadu 2024.
Má více než 15 let zkušeností v oblasti HR, zejména z České národní banky, kde jako ředitel sekce vedl týmy až o 300 zaměstnancích. Zodpovídal za plánování a vyhodnocování mzdového fondu, rozvoj HRIS systémů, kolektivní vyjednávání, nastavování odměňovacích systémů a digitální transformaci HR agendy. Implementoval GDPR agendu a vedl projekty zaměřené na zvyšování produktivity a efektivní řízení personálních změn. Má zkušenosti svedením projektů v oblasti cash managementu, platebních systémů, veřejných zakázek a spolupráce s klíčovými partnery (např. Česká mincovna, STC). Byl členem Central Bank Deterrence Counterfeit Group a HR Committee pod Evropskou centrální bankou.
Mgr. Krzysztof Kokotek | vedoucí odboru personální práce a odměňování, Třinecké železárny
Absolvent oboru sociologie-andragogika na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. V rámci své dosavadní pracovní kariéry měl možnost pracovat v oblasti vzdělávacích projektů nebo jako Recruitment Consultant v personální agentuře. V Třineckých železárnách pracuje od roku 2013, kde nejdříve pracoval na pozici referenta personalistiky pro personální rozvoj. Následně opustil vody personalistiky a působil jako tajemník generálního ředitele Třineckých železáren. V současné době pracuje jako oddělení, kde kromě náborových aktivit řídí proces organizačního rozvoje a struktury organizace, proces plánování mzdových prostředků, mzdovou agendu, proces vzdělávání, agendu benefitů a odměňování nebo proces sdílených služeb pro dceřiné společnosti Třineckých železáren. Dále koordinuje spolupráci se středními školami a řídí podnikovou podatelnu a spisovou a podnikovou archivní službu. Každoročně se zúčastňuje podnikového kolektivního vyjednávání jako člen vyjednávací komise.

Mgr. IvanDzido, výkonný manažer APPS
V průběhu své kariéry pracoval Ivan Dzido v oblastech komunikace, brandingu, public & government affairs a strategického plánování. Prošel státní správou, byznysem i neziskovým sektorem.
Ve státní agentuře CzechInvest měl na starost péči o tuzemské i zahraniční firmy investující do svého rozvoje. Jako manažer pro externí záležitosti působil v prvním evropském závodě na výrobu pneumatik jihokorejské firmy Nexen Tire Europe, která zaznamenala třetí největší zahraniční investici v ČR. Pracoval v americké společnosti LKQ podnikající v oblasti automobilových náhradních dílů jako manažer externí komunikace pro region střední a východní Evropy. V organizaci Člověk v tísni vedl tým komunikace a advocacy.
Aktuálně působí jako výkonný manažer Asociace poskytovatelů personálních služeb, kde pokrývá oblasti vnějších vztahů, komunikace, legislativy a práce se členy.

Lenka Gomez Tomčalová
Lenka je advokátkou advokátní kanceláře KPMG Legal specializující se na pracovní právo a sporovou agendu. Její bohaté zkušenosti zahrnují poradenství ve všech oblastech pracovního práva, nastavování firemních procesů a tvorby pracovněprávní dokumentace, ukončování pracovních poměrů včetně hromadného propouštění, a zastupování klientů v pracovněprávních sporech a řízeních před Inspektorátem práce. Lenka má rovněž významné know-how týkající se oblasti zaměstnávání cizinců. Kromě advokacie se věnuje mediaci a je zapsanou mediátorkou.

Mgr. Dana Roučková
Vystudovala obor Právo na Právnické fakultě UK v Praze. Po ukončení studia (v roce1999) nastoupila na Ministerstvo práce a sociálních věcí, kde pracovala do roku2016 nejprve na pozici referenta, poté jako vedoucí mzdově právního oddělení a od roku 2017 ve funkci ředitelky Odboru pracovněprávní legislativy MPSV. Dne15. 10. 2020 byla jmenována náměstkyní pro řízení sekce legislativy, od 1.1.2023je ve funkci vrchní ředitelky sekce legislativy MPSV.
Během své26leté praxe se věnuje legislativnímu procesu a normotvorbě se zaměřením na pracovní právo. Je autorkou řady odborných článků týkajících se odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě a státní službě a cestovních náhrad.

Michal Kubík
Ve službách zaměstnanosti se pohybuje od roku 2002. Od roku 2011 pracuje na Státním úřadu inspekce práce, kde se jako projektový manažer podílel na přechodu kontrolních kompetencí v oblasti zaměstnanosti z ÚP ČR na SÚIP a od roku 2017 zastává pozici vedoucího úseku zaměstnanosti, který metodicky vede a koordinuje kontrolní činnost oblastních inspektorátů práce zejména v oblasti nelegální práce a zastřeného zprostředkování zaměstnání.
PARTNEŘI


MEDIÁLNÍ PARTNER


Členové Asociace personalistů ČR - při registraci uveďte do poznámky "člen AP ČR"
Ceny jsou uvedeny bez DPH
Cenu je možné uhradit bezhotovostně:
- bankovním převodem. Pokyny k platbě a fakturu obdržíte emailem nebo
- platební kartou přes platební bránu společnosti Comgate a.s. , tento požadavek uveďte
do Poznámky v registračním formuláři

Budete mít přehled o HR akcích i novinkách v oblasti HR. Vyzkoušejte a uvidíte.