Zpět na všechny akce

Jak vést rozhovory se zaměstnanci v době krize

Na Inspiraci se dozvíte, jak vést rozhovory se zaměstnanci v době krize, proč je to důležité, co tahle forma komunikace přinese Vám i Vašim zaměstnancům, čemu díky ní můžete předejít, jak se připravit na tenhle typ komunikace.

15.6.2023
od 9:00 do 18:00
on line Teams

Jak akce proběhla?

Fotografie z akce

No items found.
No items found.

Program akce

No items found.

Registrace na akci

Registrovat na akci

Přednášející

No items found.

Partneři

Generální partner
Hlavní partner
Partneři
Mediální partneři

Program akce

No items found.

Přednášející

No items found.

Partneři

Generální partner
Hlavní partner
Partneři
Mediální partneři

Program

Co se na inspiraci dozvíte:

  • Jak vést rozhovory se zaměstnanci v době krize
  • Proč je to důležité
  • Co tahle forma komunikace přinese Vám i Vašim zaměstnancům
  • Čemu díky ní můžete předejít
  • Jak se připravit na tenhle typ komunikace

Podle expertů bude letošní rok plný nejistot a změn. Životní situace jsou tak čím dál tím náročnější. Abychom se stali odolnější, je kromě jiného nutné, abychom byli dostatečně informovaní a měli v týmu funkční komunikaci.

Registrace

Registrovat na akci

Chcete dostávat aktuality přímo do e-mailu?

Budete mít přehled o HR akcích i novinkách v oblasti HR. Vyzkoušejte a uvidíte.